Ja, imorgon har man prov i kursen jag läser,
känns rätt lugnt än så länge, det värsta är ju att
vi har det efter lunch, bäst hade ju varit att göra bort det på morgonen.
Det kommer handla om socialisation, samspel med andra människor,
men hela kursen Människan socialt och kulturellt har varit riktigt intressant.
Men nästa vecka är sista lektionen, sen börjar en ny kurs veckan efter, vård och omsorg :)
Längtar till nästa termin då det är sjukvård och psykiatri på mitt schema, mycket APU blir det då :)
Idag blir det lunch på stan med Jenny, ska bli trevligt, var ett tag sen vi sågs,
det är ett avslut på våran långa kontakt på över 6 år, (hon har varit min kurator under alla dessa år).
Så idag gör vi avslut, så då blir det lunch, gå en sväng på stan och sen far vi hem hit till mig och surrar, kollar lite bilder från utlandet osv. Ska bli trevligt :)
Men nu ska jag försöka vakna till liv lite så jag inte är trött när jag ska fara in till stan :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar