Äntligen hemma igen efter 14 dagar underbar semester på Gran Canaria :)
Vi har haft kanon väder varje dag, +24-25, vissa dagar hela +27 grader i skuggan,
strålande sol. Vi har även blivit bortskämda av trevliga spanjorer på hotellet,
vi hade all incluisive, var bra att äta hur mycket du ville hela dagarna, fanns ofantligt mycket att välja på, spelade ingen roll om det var frukost, lunch eller middag, fanns lika mycket att välja på, ett paradis för den matglade :) Du behövde inte ens ta bort din egen tallrik, behövde inte ens resa dej upp från din stol för att hämta mer dricka till maten, dom kom och frågade om du ville ha mer cola te.x (beroende på vad du drack), ville du ha så gick dom och fyllde på ditt glas.
Vi for även på delfinsafari en dag ute på Atlanten och fick se rätt många,
men svårt att ta kort för dom
är ju så snabba,
men vi fick några iaf :)
Dit ska jag igen - helt klart :)
Men nu är verkligheten tillbaka igen,
skola på Onsdag, ska bli kul :)
Lite bilder från resan finns på denna sida:
http://www.facebook.com/home.php?ref=home#/album.php?aid=139058&id=529172676
ni måste ha facebook för att kunna se dom dock :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar