Nu bär det av till Göteborg för att invänta morgondagen då
vi sätter oss på planet som tar oss till Gran Canaria.
Och som det är nu här ute -26 så får jag inte alls dåligt samvete gentemot alla andra
Svenskar bara för att jag nu ska ligga och ha det riktigt skönt i värmen i 14 dagar ;-)
Däremot tycker jag lite smått synd om dom som måste vara kvar och frysa,
men jag ska tänka på alla i min närhet, om än jag inte tror att det hjälper så värst mycket för dom *ler*
Åter om 14 dagar - kanske skriver en rad under tiden vi är där - men inte helt säkert!
Adiós
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar