fredag 8 januari 2010

Nu bär det av till Göteborg för att invänta morgondagen då
vi sätter oss på planet som tar oss till Gran Canaria.
Och som det är nu här ute -26 så får jag inte alls dåligt samvete gentemot alla andra
Svenskar bara för att jag nu ska ligga och ha det riktigt skönt i värmen i 14 dagar ;-)

Däremot tycker jag lite smått synd om dom som måste vara kvar och frysa,
men jag ska tänka på alla i min närhet, om än jag   inte tror att det hjälper så värst mycket för dom *ler*

Åter om 14 dagar - kanske skriver en rad under tiden vi är där - men inte helt säkert!
Adiós

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar