Nu ligger vi och tar det lugnt på Hotell Landvetter i Göteborg, några hundra meter i från flygplatsen,
men tyvärr blir vi bara två dårar som far, den tredje har gått och blive sjuk tyvärr, men jag o Jörgen kommer ha
det kul ändå :)
Det är ett rätt fint hotell detta, kabel tv, riktigt fin restaurang och trevlig personal. Billigt är det också.
08:45 lyfter planet härifrån 5 timmar senare är vi framme och en värme kommer möta oss när vi stiger ut ur planet. Härligt :)
Från flygplatsen väntar sedan en resa med buss, en timme kanske, innan vi är framme vid hotellet,
då blir det att checka in, kolla in rummet, och sen kanske ta ett premiärdopp, käka lite osv.
Tjing!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar