Var ett tag sen jag skrev något här :)
Väntar i skrivande stund på att min sjusovare till hund ska vakna,
hon är verkligen inte den som vaknar först, utan snarare SIST av oss. Jag har varit vaken sen kl. 9:00 i morse.
Nu är klockan 11:00 och hon sover gott ännu, ut fläkt på sängen våran med huvudet på en kudde. Ja.. hon vaknar väl när hon behöver ut antar jag :)
Jörgen är o jobbar och jag funderar på att städa lite, har just satt igång en tvätt.
Solen verkar inte dyka upp idag heller, men vi fick iaf ha den i helgen :)
Ska plugga lite sen också, trots att jag har det som kallas påskLOV :)
Har prov nästa vecka i två kurser tror jag.
Nä, nu kommer jag inte på nå mer att skriva så jag avslutar här!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar