tisdag 4 maj 2010

Tisdag 4/5-2010

Sitter just nu med datorn i knät på altan med hunden liggande nedanför mig på altan i solen. En altan som till stor del är ett ombyggnadsprojekt. Men än så länge går det sitta här :) Njuter av livet gör jag också med tankarna mot sommaren. En sommar som kan bli en oförglömlig på många sätt.

Jag har sommarlov till 50% kan man säga, klar med kurserna denna termin, kvar återstår APU i 4 veckor med start nästa måndag på ett äldreboende/demensboende på Brogården. Det är ju dock inget jag vill jobba med, MEN, fyra veckor ska jag överleva *ler*

Sen tar jag sommarlov helt och hållet om jag inte ska jobba någonstans :)
Men helt ledig blir man ju inte, altan ska byggas om bl.a. Sen blir det nog en hel del annat också och vips så är sommaren slut och hösten kommen med de sista fyra kurserna (hoppas jag får göra alla fyra nästa termin) innan jag blir klar undersköterska.

Nu ska jag försöka göra nå nytta av dagen, ev. träning senare på gymmet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar