Här får du ta del av delar i min vardag och vad som rör sig i mitt huvud
tisdag 25 maj 2010
Klänningen är köpt nu :)
Nu är klänningen införskaffad :)
ingen direkt brudklänning, men vem har sagt att man alltid måste ha vit klänning? nä, precis, INGEN, så därför väljer jag att ha denna på vårt bröllop :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar