tisdag 25 maj 2010

Klänningen är köpt nu :)

Nu är klänningen införskaffad :)

ingen direkt brudklänning, men vem har sagt att man alltid måste ha vit klänning? nä, precis, INGEN, så därför väljer jag att ha denna på vårt bröllop :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar