fredag 5 november 2010

Tom i huvudet - tom på energi






Tycker bilden talar sitt tydliga språk just nu, för så där känner jag mig nu.. tom i huvudet.. skulle verkligen inte tacka nej till en resa någonstans i en vecka, bara vara och koppla bort allt.. samla ny energi, för min är slut.
Kan bero på många orsaker, förkylningen som är på väg tillbaka, nattliga hostan, väldigt mycket i skolan, många prov och nu på slutet också väldigt luddig information om någonting känns det som.

Det som ändå gör att jag håller ångan uppe nu ang. skolan är för att det är så extremt lite kvar.. till veckan är det bara tre kurs tillfällen kvar i båda kurserna sedan väntar APU, först på kirurgen och sedan i Januari inom handikapp för mig. Sedan är jag helt klar, sedan kan jag bara blicka framåt mot arbetslivet på allvar, för då är jag färdig utbildad USKA.

Just nu sitter jag och försöker lära mig om sug och syrgas, normalvärden på några av de vanligaste proverna man tar och lite om venprover. Det är prov på detta på tisdag.. sen på onsdag har vi prov i psykiatri.. så det måste jag också läsa till.. och efter det är det inga mer prov så länge man inte åker på att göra om något av de, men det ska man väl ändå slippa hoppas jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar