tisdag 26 oktober 2010

Äntligen frisk från en riktigt jobbig förkylning som dessutom satte sig på magen och fick den i riktig obalans..men jag är så pass iaf att jag kan fara på skolan idag.. vill ju inte missa venprovtagningen (blodprov i armen) som vi ska då testa ta idag om än det bara är på en fejkarm så är det bra att ha provat iaf tills vi ska ut på praktiken inom lassa där det förmodligen kommer bli både ett och annat stick i arm och finger (kapilärprov).

Sen när jag kommer hem måste jag fortsätta plugga till morgondagens prov i psykiatri.. mycket av det kan jag redan pga. egna erfarenheter av depression och omvårdnaden vid det.. Men det var en hel del annat vi ska kunna också :)

Nu ska jag strax gå ut till bussen.. näst sista gången jag behöver åka buss.. på fredag får jag åter igen köra bil.. som herr Fylking brukar säga: ÄNTLIGEN! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar