Trött, trött och åter trött,, men kommer ha väldigt lite tid till att verkligen koppla av nu i en vecka framåt.. prov nästa tisdag, verkar dessutom bli ett ganska stort prov.. många latinska ord man ska lära sig, och en hel massa annat.. dessutom ska jag smått börja ut och leta extra jobb eftersom jag får sista utbetalningen av CSN i november.. efter det måste jag ju skaffa jobb på sidan av skolan för att få en inkomst..
både igår och idag var jag närvarande på skolan.. men ändå lite frånvarande.. tankeverksamheten är off just nu.. så som den kan bli ibland för oss människor.. Men den kommer nog igång snart igen.
I övrigt är det rätt lugnt.. väntar på att dom ska komma och installera in luftvärmepumpen, väntar på att en som ska sälja en bil vi är intresserad av ska komma hem från Norge, löven faller fort i takt med att det blåser och snart är vintern här.
Nä.. nu ska jag dyka ner i böckerna o försöka läsa lite helt enkelt... måste ju börja någonstans....
snart färdig pluggat! Bara två kurser kvar när denna är slut på tisdag..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar