Skönt med lite ledighet nu, har nog aldrig varit så trött i skallen som jag var igår när jag satt på skolan.. har varit många prov nu på väldigt kort tid för mig.. nu är det två veckor till nästa tack o lov, min hjärna behöver vila lite helt enkelt.
Frostnätterna avlöser varandra och jag är rätt säker på att jag kommer ha rätt i år igen om när första snön kommer.. jag har sagt inom 1½ vecka har den kommit.. förra året kom den 4 oktober och i år kommer den inte komma så mycket senare än så.. några dagar efter helt enkelt!
Måste köpa nya vinterkläder i år.. mina gjorde sitt förra vintern..
tur det är så billigt och tur att man är så rik som student.. *ironi*
Inom 3 veckor får vi vår luftvärmepump installerad tack o lov, blir att köpa nya element samtidigt också och idag blir kanske våran bil såld.. *hoppas* så vi får köpa en kombi modell istället.. skönare att ha kombi när man har hund framför allt.. men även lättare att lasta i den :) Men själv får jag vänta 3 veckor till innan jag åter får sätta mig bakom ratten.. nåja,, har ju överlevt snart 5 veckor så dessa 3 veckor som är kvar lär ju gå fort :) Men jag lär ju ALDRIG köra för fort igen.. och framförallt - jag kommer nog börja räkna antalet antenner på bilarna nu för att vara säker att jag inte blåser om en civilbil i 129 på 90 väg igen *skrattar* nä.. skämt o sido. .. lär aldrig göra om det nå mer.. fy.. det må väl vara att man tappar körkortet några veckor.. det som sved mest var boten på 4000 kronor.. som student är det mycket pengar.. bara därför lär jag aldrig göra om min fortkörning *ler*
Jag ska göra bort sista inlämningsuppgiften i utv.störnings-kursen under dagen så jag helt o hållet kan vila skallen resterande dagar fram till nästa tisdag kväll då jag ska börja läsa till sista provet i sjukvårds-kursen..
Måste även inhandla böckerna till mina 2 sista kurser (psykiatri o omvårdnad) som börjar om 2 resp. 3 veckor :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar