tisdag 7 september 2010

Däckad

Förra veckan var jag däckad i en förkylning, for på skolan igår, men kände mig inte fräsch alls.
Hade lite värk och var allmänt seg.

Sen i morse vaknade jag i tron om att jag orkade fara på skolan,
men "en-gång-i-månaden-värken" däckade mig totalt. Inte ens mina tabletter jag tar för den värken hjälpte mig. Och till min stora besvikelse (låter kanske konstigt, men jag måste fara på skolan då kurserna inte är så himla många gånger) kunde jag inte fara. Andra tisdagen i rad jag missar sjukvårdskursen.

Less, less, less... men inget att göra åt.. bara gilla läget liksom. Men jag är däckad fortfarande.. tur man har en bärbar dator så man kan ligga nedbäddad och ändå hålla sig uppdaterad om vad som händer här i världen.

FY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar