År efter år kaxar jag upp mig och säger "jag kommer inte bli förkyld".. men varje år åker jag dit ändå..
ligger nu hemma och snörvlar och tror huvudet ska sprängas. Kom ju inte direkt lägligt, men vad gör man.. kan ju inte direkt trycka på en knapp så är man frisk på en gång..
Imorgon är det ju prov i sjukvårds kursen.. men jag lär ju för göra det sen, orkar ju inte fara till skolan i detta skick inte.
Nä.. nu ska jag krypa ner igen och sova en stund

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar