onsdag 18 augusti 2010

Fundersam över vissa i trafiken..

Imorgon ska man infinna sig på skolan för lite info och "upprop" inför denna termin som drar igång på Måndag.. min sista termin på väldigt länge :)
Inhandlade två av fyra böcker igår.. dom två sista ska jag inhandla lagom till dess kurser startar.
Nu först blir det kurserna Utvecklingsstörning /-och andra funktionshinder och Sjukvård.
Kan nog bli intressanta kurser :)

Idag gjorde jag och maken en tripp tur och retur till Norsjö.. Jörgen skulle hämta nå grejer.. fick agera chaffis hela vägen dit och hem eftersom han har ont i ögonen. Ibland undrar man hur folk kör.. vart omkörd av två bilar, i en uppförsbacke med kurva.. dessutom var det ju heldraget så man får ju inte köra om.. det är såna gånger man önskar att dom skulle krocka.. inte så att dom dör, utan mer hamnar i diket och kanske får sig en tankeställare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar