Så var det måndag igen och ny vecka påbörjad..
Sandra for hem till mamma idag efter att ha varit här en vecka :)
Jag har startat min nedräkning nu till skolan drar igång igen och denna gång för sista terminen i mitt liv.. eller iaf för ett tag framöver.. sen i framtiden får man se om jag väljer att läsa vidare inom psykiatrin.. men först har jag planerat jobba lite efter jul när jag är klar undersköterska :)
Och i lördags upptäckte jag hur fort tiden verkligen går.. för i lördags var det redan 4 veckor sedan vi gifte oss.. herre gud, fortsätter det i den här takten blir jag ju gammal fort ju.. *hemsk tanke* :)
Och nu börjar fler och fler fråga mig om när vi tänkt skaffa barn.. de allra flesta tycker ju att det är dags nu efter 6 år tillsammans och nu även gifta.. Men den som lever får se helt enkelt :) Det kommer när det kommer helt enkelt :)
Nu ska jag köra upp på sportklubben och kolla lite fotboll tillsammans med maken (som redan är där uppe)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar