tisdag 24 augusti 2010
Trött
Just nu känner jag mig precis som på bilden.. trött, trött och åter jäkligt trött..
men då fick jag stressa lite väl onödigt mycket i morse då jag höll på att försova mig.. första gången på år och dar *ler*
Idag började sjukvårds-kursen, verkar vara en intressant kurs.. men väldigt mycket att lära sig.. och till råga på allt så är det prov redan nästa vecka.. men det är ju lika bra köra på stort redan från början.. eller ;)
Har tänkt göra bort arbetet i utv.störning idag så kan jag ägna alla andra dagar till att plugga till provet.. då kanske något fastnar iaf :)
Var ute och gick med hunden en stund nu när jag kom hem, nu börjar det märkas att hösten kommer allt närmare på allvar.. kyligt, löv som börjat falla på sina ställen, små fuktigt i gräset osv.. Tycker iofs hösten är en fin årstid med alla färger vi får på våra träd här uppe.. men resten kan jag vara utan!
Blir powerwalk lite senare har jag tänkt.. men nu ska jag göra nå nytta här hemma..
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar