måndag 23 augusti 2010

Sommarlovet slut - åter till skolan

Ja, så var sommarlovet här med slut.. idag sätter jag mig åter igen på skolan..
kändes bättre än jag trodde att stiga upp, om än jag inte är pigg över huvudtaget...*gnuggar ögonen och gäspar*

På schemat idag står kursen Utvecklingsstörning/-och andra funktionshinder.. kan säkert vara en intressant kurs.. om inte annat väldigt mycket att läsa om för det finns ju en hel del olika funktionshinder och utvecklingsstörningar..

Nä.. nu måste jag göra nå fika..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar