tisdag 10 augusti 2010

Dagen kommer ägnas åt att städa lite hade jag tänkt.. Maken är på sitt håll större delen av dagen idag.. känner redan en saknad *ler*

Morgondagen består av fika med underbara Jenny och hennes son, sen in på banken och göra ett ärende, sen springa på lagergrens och kolla så dom har böckerna jag behöver inför skolan inne så jag kan köpa dom i slutet av veckan alt. början av nästa.

Torsdag ska puk hit, då ska vi alla ha en spelkväll, fredag är maken ledig och lördag bär det av till Noila i Piteå..
ja.. ungefär så ser planerna ut.. rätt lugnt ändå :)

Men nu ska jag sluta skriva och starta spotify och vrida upp volymen, då brukar det gå lättare städa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar