Sista kursdagen i sjukvårdskursen idag... skönt.. nu har jag bara två kurser kvar och två APU innan jag är klar, fy fan vad skönt.. det börjar närma sig nu.. men iaf, vi ska ha prov idag.. jag har verkligen försökt lägga ner tid på att plugga sen i onsdags förra veckan, men ändå känns det som ett stort eko i skallen, skelettet sitter nog, musklerna likaså.. men sen då.. resterande?!?!... på nått sätt vill det inte fastna.. inte som det känns iaf..
Men o andra sidan - det är höst nu och hösten brukar ibland vara lite jobbigare för mig.. det blir mörkare ute, gråare, kallare osv.. men så fort snön kommer är det lugnt igen ... men provet idag får gå som det går helt enkelt.. kommer göra mitt bästa helt enkelt :)
Ang. snö.. tror det är på ingång.. kom snöblandat igår kväll och det brukar vara en liten hint om vad som komma skall snart.
Nä, nu har jag inte tid skriva här.. måste göra mig i ordning och snart gå ut till bussen.. lite mer än 2 veckor kvar innan jag får tillbaka mitt efterlängtade körkort.. YES :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar