måndag 30 maj 2011

Sista veckan

Nu påbörjar jag min sista lediga vecka,
tisdag nästa vecka börjar jag jobba.
Ska bli skönt att äntligen få göra något..
kommer nog ta några dagar innan jag kommer in i det,
har inte varit där på 6 månader (sedan jag gjorde min praktik där)...

Får hoppas bara att denna vecka blir fin, med strålande sol och varmt,
regna kan det göra sen när jag börjat jobba :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar