Nu påbörjar jag min sista lediga vecka,
tisdag nästa vecka börjar jag jobba.
Ska bli skönt att äntligen få göra något..
kommer nog ta några dagar innan jag kommer in i det,
har inte varit där på 6 månader (sedan jag gjorde min praktik där)...
Får hoppas bara att denna vecka blir fin, med strålande sol och varmt,
regna kan det göra sen när jag börjat jobba :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar