Dagens syssla blev helt enkelt städning.. hade först bara tänkt snabbstäda.. MEN.. det hela började med att jag upptäckte att det behövdes torka uppe på köksskåpen.. och vips.. nu 5 timmar senare är jag äntligen klar.. torkade ur alla skåp, torkade skåpluckorna, dammtorkade över allt, renbäddade sängen, städat toan.. osv.. Det känns i kropp och själ, men skönt ändå att ha det gjort för denna gång.
Hade tänkt avsluta kvällen med en promenad/jogging runda.. men jag får ta det en annan dag,
har nog fått träning ändå idag.
Skriver inte här så ofta just nu.. finns annat som går före. Men ska försöka uppdatera någon gång iaf..
Visst är det skönt när man ser resultatet av en storstädning? Skulle behöva det jag också, men får ta det i helgen istället. =)
SvaraRaderaJag ringer dig någon dag. Kram vännen och ta hand om dig!