Det har blivit som ett måste.. som ett beroende.. detta med motionen,
men o andra sidan är jag hellre beroende av motion än socker.
Igår gick jag till Myckle härifrån, och på vägen hem joggade jag till och från.
Jag var slut resten av kvällen, men det är skönt att tömma sig på så sätt, man sover rätt gott,
och inte för att skryta, men jag är ganska stolt över mig själv som verkligen har kämpat över
den berömda "jag vill ut och gå, men jag gör det imorgon istället, men det blir ändå aldrig"-tröskeln.
Jag hade nån sån dag där jag bara kände.. FY.. jag orkar inte gå ut och gå fast jag egentligen vill.
Men jag gick ändå, och det är skönt när man väl kommit ut. Önskar bara att min man skulle få upp ögonen för motionen också... hos honom är det mycket snack och liten verkstad så att säga.. antingen är han trött, eller så har han inte rätt skor, eller så är det nå på tv han ska se.. nåja, han är vuxen och gör som han vill.
Jag har ingen våg hemma så jag vet inte om jag gått ner nå.. men det är säkert bara max 1 kg isof .. om ens det..
Gud vad hurtig du har blivit. Såg du förresten att jag ringt dig igår kväll? Förmodligen var du ute på din runda då, du kan ju slå mig en pling i eftermiddag. Kram vännen
SvaraRadera