onsdag 20 april 2011

Dag tre

Försöker gå en lång kvällspromenad varannan kväll.. igår var det dags igen,
lämnade hunden hemma och gick själv. Har märkt att jag får upp ett bra tempo
med musik i öronen. Men när jag gått ett tag och vände om hemåt fick jag för mig att
jag skulle jogga lite. Jag har inte joggat egentligen på väääääldigt länge.

Och jag hann tänka under tiden jag joggade "Vad i hela friden har jag gett mig in på?!".. men jag
bet ihop och joggade en ganska bra bit. Till slut trodde jag att jag skulle dö på kuppen.. men skam den som ger sig..

Påbörjar min tredje dag utan läsk och godis.. och nu har huvudvärken smått börjat komma. Men jag ska vinna denna gång!! Vinna över suget, över abstinensen..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar