Här får du ta del av delar i min vardag och vad som rör sig i mitt huvud
onsdag 7 juli 2010
Bilder
Det togs en hel del bilder på bröllopet.. orkar inte lägga upp dem alla så om ni vill se så finns dom här:
http://www.facebook.com/medlemonkan#!/album.php?aid=181031&id=529172676
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar