Nygift och lycklig :)
Det är precis vad jag är idag.. idag vart jag fru Bergkvist. Idag gifte jag mig med den underbaraste mannen i mitt liv.. den man jag älskar av hela mitt hjärtat.
Hela dagen har varit underbar.. vädret var underbart.. stämningen i logen var underbar.
Fotograferingen gick bara bra :)
Bilder kommer upp en annan dag när vi fått dom från fotografen.. tur vi bor nära honom så vi kan hämta dom enkelt.. är bara att gå tvärs över gården :)
Nu ska fru och herr Bergkvist snart göra natt efter en lång och härlig dag
Grattis fru Bergkvist - och ett grattis till herrn också.
SvaraRaderaDu förtjänar att vara lycklig.