tisdag 29 juni 2010

Jag blir sååå snygg :)

Jag måste bara få säga det.. jag kommer bli såååå snygg på lördag :)
Frisyren blir kanon bra, ingen jätte märkvärdig, men ändå ett stort lyft hos mig.. sen sminket.. jag som aldrig annars brukar använda smink blev nästan kär i min egen spegelbild när Jenny hade sminkat klart mig idag.
Hon prov gjorde frisyren och sminket så hon vet hur det ska vara på lördag. Hon är bara för underbar!

Ikväll kommer mamma och två av mina syskon ner.. ska bli kul träffa dom.. så imorgon ska vi gå runt på stan och sen kl. 15:00 ska jag till polishuset (handikapp) och träffa en kille som ringde mig idag och frågade om jag var intresserad av att jobba som vikarie vid sjukdom och frånvaro (personlig assistent) under sommaren. Och det tackar man ju inte nej till om än det säkert inte kommer bli så mycket så får jag ju ändå någon krona iaf förhoppningsvis :)

Nä, nu ska jag ta ut klämmorna ur håret.
Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar