Mindre än en vecka kvar nu och jag tror faktiskt att jag börjar bli lite smått nervös nu,
som lite små fjärilar i magen. Hur kommer det kännas på den stora dagen då månntro?!
På tisdag kommer Jenny hit och ska prov göra frisyren hon ska göra på mig på lördag, sen på kvällen kommer min kära mamma och två av mina underbara syskon hit. Så på onsdag och torsdag ska vi gå på stan för att se om de hittar sig nå skor o mamma ska även se om hon hittar sig nå finare kläder som hon kan ha på sig på bröllopet. Blir kul!
Jag stör mig på en sak - jag var hos frissan tidigare i veckan, fick en frisyr jag trivdes bra i, MEN, hur fanken lyckas man återställa den själv?!?!?! Jag kör plattång, men jag kommer aldrig i närheten av den frisyr frissan gjorde.. *snyft* ... Det är ungefär som när man har köpt något nytt, tar upp det ur kartongen.. ska du sedan sätta tillbaka det är det nästan omöjligt många gånger att få det som det var när du öppnade kartongen.. Eller som om du grejar på din dator med något, lyckas med det du ska, men ska du sedan göra om det går det inte lika bra, för du har ingen aning om vad du egentligen gjorde..
Imorgon ska min svärmor tona håret på mig.. jag ville inte ha färgat - alltså sånt som sitter kvar i all evighet typ och ger utväxt i och med att håret växer.. Jag har snart sparat ut min vanliga hårfärg (som jag inte haft på flera år), då kändes det bättre med en toning av håret, något som tvättas ur efter ett ex antal tvättar.. eller försvinner efter 6 veckor som det står på förpackningen.. om man nu ska lita på det så jätte mycket :)
Nä.. nu ska jag fara iväg en sväng! Är rätt trött, men ska köra ut lite tidningar åt Jörgens jobb!
Imorgon ska vi hämtar ringarna på guldfynd :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar