måndag 21 juni 2010

Vad många vi blir :)

Idag är sista anmälningsdagen för gästerna. Satt och kollade listan nu.. 56 stycken har anmält sig.. anmäler sig ingen mer så blir vi alltså totalt 58 personer. Och det räcker gott och väl.. jag hade ju typ först bara tänkt ta de allra närmaste.. MEN.. så ville ju Jörgen bjuda sina kompisar o fotbollsgänget och det är självklart han får göra det och vips fyllde vi ett A4-papper med gäster som tackat ja. Men det är kul. Vi gifter oss bara en gång så :)

Så imorgon ska jag meddela cateringfirman hur många gäster det blir så de kan planera inför maten som de ska göra till oss. Är ju ändå inte så länge kvar.. nästa helg smäller det ;-)
Nu på Onsdag ska jag gå på stan med bästa Jenny och köpa lite smink.. tur hon hänger med som smakråd, jag som normalt inte använder smink.. men på mitt eget bröllop måste jag ju offra mig *ler*

Sen ska Clara klippa mig någon dag och Jenny göra frisyren på bröllopsdagen.. blir ingen märkvärdig, men ändå någonting :-)
Nu ska jag ut med vovven innan det blir städning här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar