onsdag 16 juni 2010

Det praktiska är så gott som klart nu

Nu börjar som allt det praktiska vara klart.. catering firman är bokad.. så vi slipper stå och göra all mat själv, det fixar dom :)
En som ska göra en liten enkel frisyr i mitt hår på bröllopsdagen är fixad, så hon kommer hit på morgonen den 3/7.. hon är guld värd!
Jörgen har köpt sina kläder.. stilig man blir han :)

Ringarna borde komma under nästa vecka.
Det som nu är kvar egentligen är klippning av mitt hår nästa vecka.. sen veckan efter är det bara en ända lång sträcka och väntan.. fredagen den 2/7 kommer mamma o syskon.. alla syskon utom en som inte kunde komma pga. inflyttning i en lägenhet.

Nej, usch, jag längtar så in o bomben tills jag får titulera mig som fru Bergkvist :)

1 kommentar:

  1. Åhhhh! Ska ni gifta er? Grattis såååååå mycket! :D Och som svar på din fråga så ska jag läsa något som heter Ledarskap för Mötesindusti, en KY-utbidning på två år i Västerås. Känns helt ofattbart.

    SvaraRadera