Man brukar säga att en människa har ett år i sitt liv som den personen kan tillägna sig själv, ett sk. "mitt år".
2010 är verkligen mitt år. Det är i år de där sakerna jag drömt om verkligen inträffar.
1. Min första utlandsresa inträffade i Januari 2010
2. När jag avslutade denna termin gjorde jag det med flaggan i topp, två VG och två G på 4 kurser.
3. Jag har blivit Medlebo
4. Jag ska gifta mig med den man jag verkligen känt är den rätte under våra 6 år tillsammans, när det har stormat som mest, när jag mått som absolut sämst, är det han som stått kvar. Jag älskar honom och nu blir vi man och hustru 3 juli.
5. Jag har kommit in på de 4 kvarvarande kurser som jag har kvar att läsa. Så till jul blir jag färdigutbildad undersköterska.
Under 2010 har jag verkligen vuxit som människa och än är inte året slut.. 6 månader kvar av året och mycket hinner hända.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar