Idag gifter sig ett av våra grannpar och för oss är det idag exakt 3 veckor kvar.
Det närmar sig med stormsteg nu.. men än har jag inte börjat bli nervös, medan Jörgen varit nervös sen det blev bestämt vi skulle gifta oss. Kanske beror det på att vi kvinnor tänker på det praktiska och allt detta med planering osv in i det sista, för att sedan bli nervös på dagen D.. jag vet inte.. bara en teori iaf :-)
Just nu är det 31 st som kommer.. kan tillkomma någon då de har till 21/6 på sig att anmäla sig. Men jag tycker det snart räcker *haha*
Jag måste däremot försöka hitta någon som är villig att göra något åt mitt hår.. väntar svar från en.. kan inte hon letar jag vidare :-)
Nä, nu ska jag stiga upp från sängen.. kan ju inte ligga här hela dagen.. Doris ligger dock helt utslagen här bredvid på husses sida av sängen och verkar sova rätt djupt... speciellt hund det där.. men skönt att hon inte är en sån som väcker en tidigt på morgonen och behöver ut.. ibland får jag väcka henne så där närmare 12-tiden och fråga om hon inte behöver ut och göra sina behov...
då brukar hon sakta men säkert stiga ner från sängen.. röra sig sakta mot dörren.. när vi kommer ut går hon bakom mig.. men när hon väl har gjort allt hon ska är det precis som att hon blir pigg på en gång.. då är det spring i benen hennes.. hmm.. men vi älskar henne ändå ;-)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar