tisdag 13 juli 2010

Nu har det gått lite mer än 1 vecka sedan vi blev man och hustru. Vad tiden går fort när man har kul :)
Och allt känns fortfarande bara bra :)

Just nu vräker regnet ner utanför fönsterna, trots att smhi lovat sol här idag.. Har nu mer inget förtroende för dom.. eller ja.. inte för att jag haft det tidigare heller.. men då har man iaf hoppats lite på att prognosen skulle stämma. Nu är det andra gången på 4 dagar som smhi lurar mig/oss.. Nåja.. dagen är ung ännu :)

Får se vad det blir att hitta på idag allt mest.. det ända jag vet är att vi ska fara och köpa nå fiskespö o så till mig :) Sen om det slutar regna blir det fara o fiska idag igen. Bäst o passa på när Izabella är kvar här då hon älskar att fiska.

Hoj!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar