Ja, igår tog min praktik slut..3½ veckor har därmed passerat med en jäkla fart.. synd eftersom jag trivdes så förbannat bra där. Men jag gick därifrån med ett stort leende på mina läppar och en värmande själ efter orden från min handledare som jag haft. Toppbetyg dessutom, julen kunde inte börja bättre :)
Jag har nu tänkt njuta av en skön ledighet fram till v.3 då jag påbörjar min absolut sista praktik.. v.8 kan jag titulera mig undersköterska och det ser jag fram emot så oerhört mycket!
Samma vecka som jag dessutom fyller år.. ja 26 är inte riktigt någon ålder jag kommer stor fira direkt.. men en fin present till mig själv blir det iaf att vara klar USKA då :)
Sen blir det ut och leta jobb.. tidigare innan jag började på lasarettet så var psykiatrin det ända jag hade i tankarna när det gällde jobb.. men nu kan jag gott o väl tänka mig jobba på lasarettet, gärna på avdelningen jag var på, men finns många avdelningar som säkert är bra att jobba på också.
Jag saknar redan gänget på kirurgavdelningen :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar