söndag 9 januari 2011

Nu ska den ut den jävlen!


Jag hade inte mer än hunnit somna så vaknar jag av en jäkla värk i en tand. Steg upp, tog två Alvedon och la mig igen.. men värken avtog inte.. steg upp.. borstade tänderna igen.. blev inte bättre! Då förstod jag att det kommer bli en mindre rolig natt.

Jag som normalt sätt inte brukar ha problem med mina tänder har nu fått jätte problem med en efter att en bit lossnat för drygt 6 månader sedan. Imorgon hoppas jag få tid hos en tandläkare. Jag är egentligen ganska rädd för tandläkare, men nu har jag inget val än att utsätta mig för det.

Men varje gång jag ska dit känns det ungefär som denna bild




Men innan jag kan ev. fara dit imorgon måste jag genomlida denna dag.. stackars Jörgen som måste leva med mig en dag som denna med extrem värk och väldigt lite sömn. Men jag ska göra mitt bästa för att inte skrämma iväg honom.

TANDJÄVEL!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar