Här får du ta del av delar i min vardag och vad som rör sig i mitt huvud
söndag 2 januari 2011
~~Det finns inget hinder som du inte kan ta dig över,
ingen utmaning som du inte kan anta,
ingen rädsla som du inte kan övervinna,
oavsett hur omöjligt det ibland kan verka~~
1 kommentar:
Linda
4 januari 2011 kl. 17:40
Så sant så!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Så sant så!
SvaraRadera