onsdag 16 december 2009

Årets första julbord avklarat :)

Igår var vi på julbord med Jörgens jobb,
alltid lika roligt som vanligt,
god mat och underbara skratt, tävlingar och utdelning av julklappar till dom anställda,
och dom anställda gav chefen en julklapp :)

Innan vi for dit så for jag o Jörgen på stan o handlade nya kläder båda två,
för honom gick det fort, men för mej tog det lite längre tid då jag gärna vill prova,
kolla på alla affärer osv,
och han bokstavligt talat HATAR att gå på klädbutiker,
därför var det lite extra roligt igår och höra hur less han var *hihi*
Men tillslut var även jag klar till gubbens stora glädje ;)
Han köpte nya jeans och en skjorta, han passar så jäkla bra i det,
synd han inte vill använda det oftare.
Jag köpte nya jeans, ny tröja och nya stövlar :)

Sen efter vi hade varit klart på julbordet så for vi förbi svärföräldrarna en sväng innan vi for hem,
svärmor ville se hur jag såg ut, då kramade hon om mej och sa "gud så smal du har blivit, grattis du har varit jätte duktig" *hihi* alltid lika kul att höra det från folk eftersom jag själv inte tycker att jag har förändrats ett dugg ;)

Idag ska jag på möte på AF,
sen blir det träning för hela slanten efter maten igår :)

Det är kallt idag, KALLT.. fy tusan, -15 visar den nu.. det var kallare när Jörgen for på jobbet tydligen.. nu längtar jag verkligen till utlandet.. kan inte tiden gå fortare...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar