Halv taskigt väder ute gjorde att jag idag tog och städade lite,
vi ska få besök i kväll av nå grannar som ska se hockeyn..
Jag är väl inte så där direkt sugen att se med tanke på hur dom spelat
senaste matcherna, men äh, lika bra att titta ändå,
kommer ju annars ändå sitta och kolla resultaten på datorn så.. (hockeyfreak som man är)
Jag har även tränat lite här hemma, kört lite mag och ben övningar,
nästa vecka blir det gå på gymmet igen, då är nog min kropp återställd
efter förkylningen som jag drabbades av i helgen.. nä, var inte svinisen :)
Nedräkningen är i fullgång till vi drar från Sverige..
jag vill att det ska bli 9 Januari NU. Men man får väl ta sej igenom
julen och nyåret först.
Ska förresten göra en liten checklista på vad jag ska ha med mej,
Jörgens lista lär inte vara så lång, men det lär min vara.. men sen om jag tar
med mej allt jag vill är ju en annan femma :)
Fick biljetterna på mailen idag,
nu känns det verkligen att det går fort trots allt tills vi drar. JIPPI!!
Jag väntar även besked från vux om jag kommit in på utbildningen eller ej..
ska läsa klart till USKA och inrikta mej mot psykiatrin har jag tänkt då det är
där jag vill jobba.
Men nu ska jag planera maten, vet dock ej vad det blir. :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar