Tar en liten paus från photoshop och knaprar en morot så här efter middagen.
Idag bestod den av wokad lövbiff och ris och ett glas vatten :)
Det är rätt skönt att inte ens vara sugen på en kall läsk eller annat onyttigt...
testade äta en godis för några dagar sedan - men ack så dåligt det var.
Jag har blivit värsta nytto människan tydligen :)
Dagen har annars varit lugn, hade ett möte i morse,
sen har jag gått på stan en sväng, provat lite skor som jag ska
inhandla när jag får pengar. Ska byta stil totalt,
ska byta bort den lite mer sportiga looken till lite mer vuxen modern stil :)
Bli en jeans människa istället för såna som jag använder idag och har så gjort i ett ex. antal år :)
Ska för typ första gången titta på idol ikväll, finns inget annat på TV och jag är så sjukt trött
att jag inte orkar göra annat, men det är skönt det också :)
nu ska jag gå till vardagsrummet och se vad gubben gör.
Tjing från medle :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar