vet egentligen inte vad man ska skriva om, det ända jag vet är iaf att
i Januari kommer mycket handa om våran resa till Amadores, Gran Canaria :)
Jag ska snart börja förbereda middagen idag,
för mej kommer den bestå av en liten sallad igen,
vad Jörgen ska äta vet jag inte - han hittar säkert nått :)
Jag tog en bild på mej idag,
rätt stolt över mej själv att snart ha nått mitt mål.
Vägde mej imorse dessutom, alltid lika positivt,
har nu ända sedan dag 1 för nått år sedan tappat 20 kg.
Helt ofattbart hur mycket övervikt jag haft,
inte undra på att värdena har varit som dom varit,
men nu är dom bra igen, och jag har aldrig mått
bättre hälsomässigt :)
Skriver väl mer senare eller en annan dag.
Tjing!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar