söndag 13 december 2009

smakprov på min nya stil som kommer

Ett litet smakprov på min nya stil som jag kommer börja med,
mindre sportiga kläder, men jeans osv.





1 kommentar:

  1. Snygg stil du kommer att börja med,ser ju riktigt prydigt ut...ovant men du kommer att bli läcker :-)

    Kram//Mamma

    SvaraRadera