tisdag 15 december 2009

Julfest ikväll - träning imorgon

Tre dagar i veckan går jag och tränar på gym,
stans finaste skulle jag nog vilja påstå (har varit inne på alla innan jag bestämde mej för detta)

http://360tc.se/hem/index.php

Ikväll är det julfest med Jörgens jobb,
så då passar det bra med träning imorgon så man
tränar bort allt onyttigt man äter och dricker ikväll ;-)

Adiós

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar