söndag 13 december 2009

Söndag

Idag är det söndag.. lucia.. och ytterligare en dag närmare avresa :)
Måste köpa en bikiniöverdel så jag inte glömmer det,
känns skönt att äntligen slippa använda baddräkt bara för att
fläsket inte ska dallra när man går *HAHA*

Om än det inte riktigt är 100% klart med min kropp än,
och resultatet så ser det betydligt bättre ut än förr,
imorgon blir det på gymmet igen.
var ett tag sen eftersom jag legat sjuk.. men nu är jag frisk och
mer laddad än tidigare.

Idag blir det nog bara att ta det lugnt och städa lite,
har just startat en tvättmaskin.

Abrazar :)
adiós
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar