fredag 25 februari 2011

Blir inte klok

Jag blir verkligen inte klok.. igår morse hade vi runt -30 grader när Jörgen for och jobbade.. idag när jag steg upp visar termometern ENBART -3,8 .. går vi mot varmare tider nu eller kommer ytterligare ett bakslag snart med -25 ?! Snälla vädergudar.. bestäm er hur ni ska ha det!

Idag händer inte mycket i mitt liv, känner inte för att göra något heller. Men en maskin tvätt orkar jag nog sätta igång, och dra av golvet IGEN.. men så är det när man har en hund som löser otroligt mycket hår just nu. :-/

Kanske passar på att gå en längre promenad idag när det är så pass "varmt" ändå idag.. då kan jag rensa lite tankar som snurrar just nu. Sånt är rätt skönt ibland..

Finns ett citat som jag tycker är bra och jag brukar tänka på det ibland (eller det finns många).. men det lyder iaf så här:

"Att ibland stanna upp ett tag,
kan vara enda möjligheten att orka gå vidare!"


  (Denna bild är tagen bara runt 3 timmar innan vi skulle viga oss 3/7- 2010)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar