söndag 6 februari 2011

Ni kanske tror mej
när jag skrattar,
att jag mår bättre när jag ler,
när inte glansen finns i ögat
finns det nån som tåren ser.
När inga tårar finns att torka,
när jag skrattar bort min gråt,
när jag sväljer alla känslor,
för att känna är för svårt.
Jag sväljer all förtvivlan,
jag flyr bort från min tår,
när jag kväver allt jag känner
ser då någon hur jag mår?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar