måndag 21 februari 2011

Hundhår i parti och minut

Jag älskar hundar, jag älskar framförallt våran hund, hon är helt underbar på många sätt.. men just nu är jag mäkta less.. hon byter päls just nu från vinter till sommar och det resulterar i att det är hundhår precis överallt och man hinner inte mer än städa så är det lika mycket igen. Less, less och åter jäkligt less.. men man vet ju att varje gång så överlever man denna period trots allt om än det inte känns som så under tiden.
Hon byter päls 2 ggr/år och hon är 6 år, så vi har hunnit med en hel del av dessa perioder, men dom är lika jävliga varje gång.. då får hon hellre löpa.

Men vi älskar henne ändå! :)


                       (bilden är från förra våren -2010)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar