onsdag 23 februari 2011

Ja.. igår fyllde man år.. hela 26 år.. kändes inge speciellt att vakna upp idag, kände mig varken yngre eller äldre.. bara lika trött som vanligt.

Var till vårdcentralen idag och lämnade blodprov och blodsocker.. hade bra blodvärde.. det låg på 134.. blodsockret låg på 6.8.. inte diabetes, men dock på gränsen sa hon.. så nu ska jag sluta med socker och börja äta mer regelbundet.. funderar även på att börja simma lite. För jag vill ju inte att det ska gå över gränsen så jag får diabetes.

Men om man bortser från detta så är det väl som det är just nu.. min mentala hårddisk är full, kontakten med kuratorn är återupptagen för att minimera risken för överfull hårddisk. Är mycket just nu som händer runt omkring.. men det ska nog lugna ner sig tillslut...

Jag är även tacksam för den fina kontakt jag fått med en av mina fd. lärare.. hon har verkligen en speciell plats inom mig!

                (Tack G för denna fina servett hållare)

1 kommentar:

  1. Grattis i efterskott! Klart du inte känner någon skillnad - ÄN. Vänta bara tills du kommit över 30, då går det sakta men säkert utåt och det är då du kommer börja märka skillnad :-) Nä, skämt o sido, vill inte skrämma upp dig. Njut av varje dag och gör nuet till något speciellt!

    SvaraRadera