~~ En dag i taget, det räcker.
Vänd dig inte om och sörj det förflutna,
för det är borta.
Och bekymra dig inte om framtiden,
för den har ännu inte kommit.
Utan lev i nuet, och gör det så underbart
att det blir värt att minnas ~~
Idag har jag inte gjort så mycket, mest tagit det lugnt!
Hade tänkt gå en promenad, men det började blåsa så jag tappade suget.
Maken är på väg att bli sjuk igen.. och det är sååååå synd om honom.. (måste vara typsikt karlar.. när dom är sjuka så är det sååå synd om dom, men när vi är sjuka så ska vi ändå klara oss själva och göra allt som vi normalt sätt också gör).
Morgondagen kommer bestå att möte på morgonen, sen städning när jag kommer hem för att sedan ta resten av fredagen som den kommer. Blir det fint och varmt i helgen ska jag bege mig ut i skogen och gå.. är ganska skönt gå den sträckan som tar runt 1 timme..
Fint citat! Ligger ju någonting i det, helt klart. Var ett litet tag sedan jag var här och läste, men skönt att du blivit fri från din förkylning. Själv är jag liggande just nu i magsjuka.. fy och blä!
SvaraRaderaHa det bra!
Kram Linda