tisdag 1 mars 2011

Vågar man hoppas?!

Det har nu varit plusgrader på dagarna i några ett litet tag nu.. om än inte så mycket.. men runt 3-5 grader.. på kvällarna har det dock varit lite kallare.. men det känns som om våren knackar på dörren och är på väg att komma.. men vågar man hoppas ännu? Eller kommer det ett nytt bakslag av kyla snart igen.. hoppet är ju det sista som överger en sägs det ju..Man får passa på att njuta dessa dagar iaf!

I övrigt knallar det på, försöker leva här och nu och ta en dag i taget.. ska på arbetsförmedlingen imorgon (stället där man aldrig blir klokare).. men som arbetssökande måste man dit ibland!

Nu ska jag avrunda detta inlägg och snart bege mig till vårdcentralen för läkarbesök och ännu mer provtagning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar