fredag 4 mars 2011

Panflöjt - så otroligt vackert

När min mentala hårddisk är full brukar jag sätta på lite musik,
många sätter på hårdrock eller annan typ av "hård" musik.. själv väljer jag
det lugna istället.. Panflöjt! Finns inge finare musik enligt mig än det!
Kan ligga och lyssna hur länge som helst, det är en musik som får mig att känna ett inre lugn.




1 kommentar: