lördag 19 mars 2011

Lördag och vackert väder

Lördag idag, vackert väder och enbart -0.2 grader ute. Ska bli varmare under dagen har dom lovat (men det återstår att se).
Blir en välbehövlig lång promenad idag, har tänkt gå en slinga i skogen som jag ibland brukar gå, den tar ungefär 1 timme, inga bilar i närheten, det man som högst kan möta är någon som rider en häst, eller någon annan som är ute och går.. eller en älg om man har otur.. Annars hör man bara fåglarna kvittra, lugnet faller över en och om man behöver så får man även tid att rensa tankarna lite. Idag är en sån dag då det behövs..

Maken är sjuk (enligt honom är det jätte synd om han, enligt mig är han bara en helt vanlig karl som tror/tycker han är sjukare än han egentligen är).. Men jag ska vara snäll med honom och låta honom vila..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar